2011年6月29日 星期三

利用 GiFfArInE 化出屬於我的日與夜妝容...*

今次終於有機會可以試Giffarine的化妝品了而且仲要參加埋化妝比賽...高手雲集之下有份參加已經好開心啦 ~廢話少說先來認識一下品牌背景!

- - - - - 
品牌背景資料 - - - -
Giffarine                            1996               Giffarine                      Giffarine                    


一試可以試3Giffarine產品真好!

本來打算外遊前都不參加試用很忙啊不過又被Giffarine吸引真係好想試囉 !平時玩妝我一定要係星期六 / 日玩因為次次都好大陣象而且有充足光線影相先靚計計下仲有少少時間apply左先啦!反正不一定抽到我嘛 ~!

點知世事就係咁


先來介紹持久迷人眼線筆 (HK$150)

質地柔滑易於推開,防水功能不易脫色,含維他命E,具抗氧化作用及滋養肌膚。
色澤閃爍,迷人眼眸一睹傾情。配合掃頭設計,擦出自然眼線效果。

最近正找尋好用眼線筆好用的定義是易畫、顯色、持久、最重要是不會變熊貓眼!!!


聞說
Giffarine的眼線筆好好用連油眼都OK~而今次用的顏色是黑色...


海棉刷頭可以
BLEND鬆眼線造出自然大眼效果,而且用來化SMOKY EYES都好適合的 ~


好易畫而且顯色
仲有少少閃粉...


水力測試
第一關
Pass!


摔到隻手都紅晒都唔甩
第二關
Pass!


最後要出動晒妝油先
KO…真係超持久起防水喎滿意滿意
!!


接著是防水立體纖長睫毛液
 (HK$150)全新碳黑配方,打造濃密大眼妝容;蛋白分子,令每根睫毛更纖長,效果持久自然。 特製3D立體六角梳形掃頭,輕巧靈活,讓你從根部開始著手修飾睫毛。

我個人比較喜歡梳形掃頭
因為比較易控制造出根根分明的效果所以我一直都是用MJ的梳形睫毛液

試上手
顏色夠黑啦~而且好易卸我好濕紙巾一抹就OK!不過都要試上眼才知龍與鳳!
Um….以上的圖是已經改良了效果
重點是唔可以直接落在根部只需要要尾部輕輕搽就可以了
第一次用唔識技巧就好像往常一樣在根部開始 形的搽
點知唔駛一秒整排睫毛就好像怕羞草一樣謝晒喇
這支睫毛液對我黎講太重了


一定要補夾先有我想要的效果不過並不持久好快又會打回原形
而且我唔喜歡搽完睫毛再夾感覺好傷睫毛的

仲有一點係難乾...hi到上眼皮我都算了...
點知搽下睫毛時唔小心合眼...整個眼肚都...真的
抓狂了!!!!!!

雖然這支可以造到纖長及根根分明的效果而且仲好好卸用普通的卸妝Gel都已經可以不過最重要的捲曲效果就…….所以對我來說算是半雷品了已經轉送母親大人了!


壓軸出場的當然時這次的主角
!!!!極緻耀目彩妝盒 (HK$395)白天的你,熱情可人,極緻耀目彩妝盒具備了10種鮮艷奪目的眼影組合,
包括鮮黃、淺紫、橘子、天藍、湖水綠、粉紅、深灰、灰藍、灰銅及銀白,
配合
2種桃紅及粉橙色系胭脂,讓你自由搭配出俏麗誘人的妝容,
表現出你活潑熱情獨特個性,創造年輕新氣息。


我抽到的顏色好色彩繽紛啊….但平時我是大地色愛好者喎!!算是向難度挑戰吧?!用手指試色輕輕一點都已經好顯色而且唔飛粉但如果用掃就有少少飛粉喇 ~假若一次用多種顏色事後整個盒都會佈滿粉


有冇閃光都一樣咁
SHAPE


就算試上肉色都一樣咁出色架
 ~



介紹完就開始化妝了化妝前先帶CON…我用的是同游游ORDERNEO…比起我之前介紹過的DOLLY EYE舒服好多倍
(
題外話 : DOLLY EYE係愈帶愈唔舒服的)
已經打算再入手其他顏色玩玩~



有帶同冇帶真係差好遠
愛上大眼仔都真係有道理架~

由於時間關係我已經化好左清淡日妝喇 ~我名命為甜蜜約會妝XD
室內打燈
自然光

其實有冇人留意到我又剪左頭髮呢 


用的顏色如上
按次序放上眼(黑色虛線係眼線筆)








話明清淡日妝當然用番
D穩穩陣陣o既顏色粉紅呀紫呀真係好有戀愛o既感覺之後輕輕掃上粉紅胭脂增添幾分可愛呢個妝男友會好喜歡架你又覺得點呢?




不過完全用唔到其他色彩繽紛
o既顏色喎
所以我又黎玩下妝先!!!

用手指點上去咋
…d眼影真係好出色!!
之後再加深少少胭脂大範圍d, 仲要掃埋鼻樑架

見到呢
D哈哈笑糖我又諗到野玩喇





玩完~
正經番先





到外出玩樂艷麗晚妝喇 ~ 
晚妝當然唔少得一對誇張o既隻睫啦..V仔送比我架仲第一次嘗試用上睫毛整下睫毛睇下效果好唔好 ?

唔知點解我覺得要CHO樣先襯呢個妝囉







呢張個感覺我幾鍾意懶洋洋的!



用的顏色如上又係按次序放上眼
(黑色虛線係眼線筆)
係咪好簡單呢 ? 







不過CHOK樣都係唔適合我真正o既我係咁架嘛 J

好長好長呀終於打完喇希望大家喜歡啦 !

* * * 鳴謝 The Ztyle X GIFFARINE * * * 

沒有留言:

張貼留言