2015年8月12日 星期三

▐ 保養▐ 彩豐行 ♥ 蝸牛極致全效修護眼膜...*

雖然我好鐘意敷面膜,但我好懶敷眼膜
同樣都係花 15 分鐘,我大多數都會揀敷面膜先
最近發現有 3 盒眼膜快到期,我就每晚敷 10-15 分鐘,都係刷牙護膚吹頭時順便敷埋,覺得又幾方便喎!
用光那 3 盒就繼續搵眼膜用,比我搵到之前收到的彩豐行蝸牛極致全效修護眼膜 (HK$15/5g)


產品介紹:
緊貼眼部肌膚剪裁,蘊含源自南美蝸牛濾液精華,純度高達 99%。具多重美肌功效,快速滲透肌膚進行修復,補充膠原蛋白,有效改善眼部浮腫、黑眼圈及細紋



主要成分:
● 蝸牛濾液精華供肌膚天然的彈力和膠原蛋白同時修復肌膚
 透明質酸鈉為肌膚提供水份
 天然植物抗敏精華(積雪草提取物、虎杖根提取物、黃芩根提取物、茶葉提取物、光果甘草根提取物、母菊花提取物、迷迭香提取物):通過 Ecocert 認證的天然原料,蘊含多種具抗敏、抗氧化及舒緩功效的植物,可有效抵抗皮膚炎症,並抑制過敏源,提高皮膚自身免疫力,調理膚質
 海藻糖調理肌膚,在細胞表層形成一層特殊的保護膜,保持皮膚原有營養和水分,避免皮膚曬傷及黑色素沉澱,有效抵抗皮膚老化現象
 尿囊素增加和促進角質層水合能力,減少水分損失,使皮膚變得光滑、潤濕和柔韌,可緩解和治療皮膚乾燥症,滋潤皮膚
 甘油 :可以吸取空氣中的水份給皮膚保濕,也能將皮膚中的水份鎖住,使皮膚保持柔軟,富有彈性


香港製造


眼膜好薄好貼,形狀跟一般的眼膜差不多吧!
潔面後,將眼膜敷於眼肚位置,10-15 分鐘後將眼膜取下,輕輕按摩眼肚位置,以助剩餘的精華液吸收或直接以水清洗。建議每星期使用 2-3 次


15 分鐘之後,眼周有少少明亮左,但唔算好明顯,對我來說都夠滋潤


反而改善浮腫比較明顯,眼袋平左少少喎!


保濕都 OK 啦!我本身眼周也不算乾呢!

* 產品由品牌提供






就這樣

沒有留言:

張貼留言