2018年7月30日 星期一

// 囍 // 尋找 Tho One ❤ 婚紗、敬酒、送客晚裝 (海量圖) ...*


大部分女仔對於婚紗都一定有憧憬,我甚至覺得婚紗應該係結婚先著
所以我真係留到結婚先第一次
終於要著手揀婚紗同晚裝,見好多 B2B 都好興致勃勃周圍試覺得好勁

我追求完美但又怕麻煩呢個性格真係好麻煩XDDD
本來都打算元朗區搵就算,因為借還衫方便嘛!
感恩幸運之神一直好眷顧我
竟然比我抽中左 Callalie Bridal 當時舉辦的 Giveaway
 (因為想慳錢當時參加左好多有關結婚的抽獎XDDD)

獎品係可以 Big Day 當日免費借 1 婚紗 2 晚裝
當時心諗 3 套應該都夠晒
又可以慳幾千蚊,係借還衫辛苦少少唔緊要啦!(老公:又唔係你揸車....)



好快就約好時間第一次上去睇下咩環境


好老實講地方唔算大,本身都以為衫款少一定好難揀,都打定底唔 ok 就去番元朗算
不過試過先知合身鐘意其實幾件就夠,同埋去過幾次都有番過新貨


第一次上去可以試 3 套,Annie 同 Christine 都勁 Nice
無因為我係得獎而來服務唔好

Christine 主力負責幫我著衫,佢好落力,而且意見好中肯,會就身材去幫我揀衫
過程中比左好多意見我,真係學左唔少野


我上身微胖,之前影 PW 都知心形胸係最岩我
呢件特式係勁修腰,明明 29 腰都好似 22 腰咁
仲有裙擺都好靚,好適合行教堂
不過我未有叮一聲的感覺


到第 2 件睇落好簡單,加埋裙撐個形好好睇,好似公主裙
呢件著上去就已經好鐘意,我聽到「叮」呀!


另一個喜愛原因係佢有層閃閃布架!肉眼睇真係好閃好閃
Christine 話進場熄晒燈再打個射燈會見到閃閃令


就係咁...我加左 $1000 揀左 The One ( 部分 upgrade 款 需加 $1000)


完全無後悔揀左呢條,真係好鐘意好鐘意


仲試左一條晚裝,其實呢條我都好鐘意,不過我未修身成功,個虎背好嚇人下

第一次就試住 3 件先!
過多幾個月我又上去搞搞震,因為仲要 confirm 埋 2 件晚裝


我成日話敬酒唔要著紅色,因為覺得有少少老土
但說話真係唔可以講得太肯定
Christine 叫我試左先再考慮
點知原來紅色係可以咁顯白!!!!!!
本身膚色已經唔係白淨,所以顯白真係好驚喜

呢套徐若瑄婚照都有著過
我媽勁心心眼,但我覺得太誇張唔係好方便敬酒



知道我想要輕便款 Christine 又再搵左 2 款比我試
呢件個裙擺好美,不過腰位唔算好修,本身已經係水桶腰.....
媽咪就覺得有少少似姊妹裙


呢款個布我地講笑話好似酒樓用個 D 檯布,其實我好鐘意呢個質地
後面好靚好顯瘦,不過胸型就一般,但都 hold 左先!


再試下晚裝,紫藍色好特別


覺得自己著呢隻綠好襯,不過影 PW 時已經著過,同埋好修腰,暫時 Hold 左先!


因為手臀好粗,一直好想試下一字膊會唔會瘦 D
其實都唔錯,但大家一致覺得閃閃個條更襯我


再著多次比較下,真係呢條係 The One


第三次上去又番左新的敬酒裙,本身咪話覺得心型胸最顯瘦
但呢件又係我鐘意的滑滑布料,Christine 都係叫我試左先再考慮
試左又覺覺得好好睇喎!


就係咁敬酒揀左佢!


紅色襯金器真係好夾


因為番左新晚裝又試埋,呢條好公主,但太淺色


呢條一著就幾鐘意,仲要新番,我應該都係頭幾個著


最後揀左佢送客,家姐都話呢條靚





簡單顯瘦 cutting 不過都係上面藍色特別少少


我知長輩未必鐘意深藍色,不過有機會可以試下都開心
好顯瘦,我媽就好鐘意,不過男家過唔到,尊重長輩都唔揀佢喇


我知唔少 B2B 都鐘意魚尾,本人就麻麻地唔係咁襯我


仲有好多淺色粉色晚裝,試唔到咁多影比大家睇睇

最後我係加左 $2000 借左 1 婚紗 2 晚裝 ( 部分 upgrade 款 需加 $1000)


如果大家搵緊衫又係尖沙咀區不妨約個時間去睇睇




就這樣

沒有留言:

張貼留言