2018年8月1日 星期三

// 囍 // 一間搞掂 3 樣野 ❤ 迎賓 + 男禮 + 絲花球...*


講完婚紗晚裝就講下男禮
其實 16 年就已經去過舊鋪,仲好快手訂左一套男禮


因為仲要揀多套男禮,隔段時間又會番新款,所以婚前再去多次作最後衝刺



Carmine 已經由新蒲崗搬左去觀塘喇!


新店大好多好多


揀衫試衫都舒服好多


回帶先!呢套就係老公一見鐘意的男禮
因為 D 款真係轉得好快,第一次去已經即刻訂左呢套


呢套到左酒樓就著,襯到晒我全部衫
呢隻色真係好靚,又唔會好沉,要知道新郎都係主角黎架嘛!



襯敬酒裙都好夾


好喇!回帶完就 GOGOGO 揀第二套
老公要求唔要黑色,都唔要同樣藍色,就揀灰色啦!
呢套朝早襯掛同外拍著,我地揀特別少少格仔款


就係呢套灰色格仔了!


襯到兄弟之餘又因為格仔紋唔會同兄弟太似


因為格仔我地叫呢套做老爺西裝,襯傳統褂好夾


當日去外拍唔著外套又可以好 casual


貪方便我地仲即場揀埋 2 個煲呔,都好多款可以慢慢襯


因為抽獎中左 3 套,諗諗下 3 套好似少左 d,話晒一生人一次嘛!(藉口)
仲爭一套迎賓晚裝,Carmine 都有婚紗晚裝租借服務提供


左邊呢套好靚,但深藍色過唔到關
試左幾套都冇叮一聲


我已經 confirm 左敬酒,但呢套都真係好靚!
又係我鐘意的滑滑質地,紅得黎唔同角度會有少少金色勁特別
仲有 2 個款可轉,雖然唔揀但試到已經好滿足


試左幾件都冇心水係因為心繫呢條 pantone 色呀!
最後真係揀左佢做迎賓


好鐘意好鐘意,我諗鐘意粉紅色的都會鐘意
多謝攝影師有影到單人照


揀好晒男禮同晚裝,把握時間去睇埋絲花球


呢個工作室除左少左 D 花香之外都真係好似一間花店


有好多花球可以參考


我要揀一個外拍同酒樓用的絲花球,心大心細


最後都係決定揀最愛的粉紅色
呢 3 個款色調好似,但認真睇其實好唔同


拎上手比大家對比下先!
最後我揀左最下個款,有少少不規側,唔會太圓的花球
仲會有埋同款新郎襟花


原來攝影師都有影到花球特寫喎!


拎埋出去外拍,好美


唔知手擺邊拎花球就岩架喇!
我家 MeMe 超可愛


因為花球顏色屬於淺粉,唔會太搶 fo
但又可以點綴到呢點好緊要


除左好靚 (指花球) 之外我都唔知講咩好XD


Carmine Wedding Dress :https://www.facebook.com/carmine.dress/


就這樣

沒有留言:

張貼留言