2019年4月12日 星期五

//VIIcode// 睡個美容教 ❤ 夜間氧眼貼...*

唔知有無人有我呢個煩惱,就係覺得敷面膜比敷眼膜抵

抵唔係因為價錢,而係因為大家都敷15分鐘,
但面膜覆蓋範圍大好,感覺用上同樣時間但得益比較多

有人眼膜同面膜同時使用,但個人覺成份唔同好似唔係太好,除用同一系啦!

而作為繁忙的都市人,眼要敷 1分鐘面又 1分鐘已經用左   30 分鐘,
仲未計搽   SKIN CARE 加少少按摩,單單護膚已經要用接近 小時,仲有家務呢……

所以每晚如15 分鐘敷  MASK 我都已經好感恩,因為時間有限最後一定係揀面膜
久而久之我都好耐無敷過眼膜喇!


比我遇到佢   VIIcode 夜間氧眼貼 (HKD$528),係可以敷過夜的眼膜,
即係話我終於抽到時間敷眼膜XDDD


VIIcode 氧眼貼蘊含活氧植物萃取精華(EOPE),通過刺激線粒體   DNA 的核心元素---細胞信息記憶素(cimc),釋放狀態基因沉澱記憶,喚醒細胞的吸氧記憶,提供細胞所需氧與能量,修複膠原蛋白和彈性


一盒有 對,每次要用 小時,確定係訓夠先好開黎用




晚上洗完面,除了搽眼部產外,就可以敷上



之後立即訓個美容覺,講真如半夜扎醒係會感覺到自己敷緊眼膜,
但又唔算好唔舒服,係有D野囉

本身都幾反訓,用左幾次都無甩過,貼得幾穩陣


基本上敷左一晚個浸   JELLY 已經比皮膚吸晒咁滯,薄左好多好多


至於保濕效果都有提升


個人覺得最大功效係改善到浮腫,用完之眼底肌都好水潤,而因沒有眼紋(TOUCHWOOD)眼紋問未有意,大家都睇到我最大問係黑眼圈,我覺就用另一款 VIIcode 淡化黑眼圈氧眼貼會更適合

溫馨提示:而家新註冊會員仲有專享優惠 --- 30元優惠券,註冊后下單付款立減,優惠券無需領取



是次產品由品牌提供

 

就這樣

沒有留言:

張貼留言