2019年5月17日 星期五

// Kneipp® // 震驚十三億人!運動後這樣做,沒想到結果會是...*

據說用呢個做主題,人就會好奇 Click 黎睇,其實咪就係講緊按摩咋嘛XD



運動多年,肌肉酸痛唔算好常出現,除非個排操得比較勤力
不過肌肉繃緊 / 勞損就一直伴隨左右
以上情況都好需要按摩去舒緩


Kneipp 山金車熱力按摩精油

山金車 (Arnica) 被稱為草藥學中的賦活劑,具療傷止痛功能,
並具抗炎抗菌及刺激循環的效果,配合按摩能防止肌肉酸痛


主 要 成 分

山金車:促進血液循環,舒緩放鬆冗

牛油樹脂、葵花籽油:滋養及放鬆

生薑萃取物:溫熱身體

甜杏仁油:增加皮膚彈性,保濕

維他命 E:保持肌膚活力


德國製造


產品曾榮獲多個獎項


使 用 方 法
塗抹於腿部、頸部、肩部、腰部、腕部等肌肉關節部位,
均勻按摩直至吸收,不可在乾裂的肌膚上使用



油感唔重,都幾快滲透,用完唔會覺得笠痴痴,唔錯唔錯!


個人鐘意加入 body lotion 一齊用


我主要按小腿,呢個位真係永遠都覺得攰
按多 D 都會無咁腫


因為尺度同影相角度唔就手問題我搵左個替身示範XDD

其次我會按膊頭,左邊膊頭經常覺得繃緊,教練叫我多 D 按摩同拉筋
如果唔係分分鐘有五十肩 (驚)
仲教我用哥爾夫球付輔助可以按得更到位,堅爽!

頭 2 次按用山金車熱力按摩精油按,翌日按完的位置 D 痛發晒出黎
堅持日日按已經慢慢改善中





[[[ Kneipp® 產品堅持 ]]]]

* 不含防腐劑

* 不含石蠟油、矽油、礦物油

* 不含人造色素

* 不含動物提取成分





** 產品由品牌提供




就這樣





沒有留言:

張貼留言