2019年12月18日 星期三

清邁布婚之旅 ❤ 【Pool Suite Chiang Mai】飄浮早餐篇...*


期待已久的私人泳池終於黎喇!
為左佢仲帶埋 2 個大水泡黎打卡,泵氣泵到我腳抽筋XD


唔落水齋訓都好爽


食完 Tea 已經急不及待衝落水,無太陽落水有 DD 凍



游一陣就攤抖下,真係好舒服


因為發現無牙刷牙膏所以行多轉去買順便買埋晚餐


7-11 必食之一蕃茄通粉,睇過 Catgirl 介紹一試愛上
連老公都上左癮,每次去泰國必食!


MAMA 冬蔭功金邊粉又係好好食
去超市會抬包裝帶番香港


7-11 必食之二蝦餃,呢個係睇史萊姆介紹又係一試愛上!
叮叮野黎講好高質,叮完個皮都仲係好JUICY完全唔會乾,入面仲有唔少蝦
我覺得拍得住茶樓點心


CP 牌都唔會差得去邊,惹味!


ER...呢個就冇乜印象....


泰國必飲椰青水,勁平 25B 咋!
又解渴又清熱


食完野老公睇電視打機,我就攤左係吊床搖左一個鐘之後
又衝上去玩水,原來泳池有按摩功能架!

不過落水個下都幾凍 (震)


影左好多都炒左好多XDD
11點左右就上番水


一轉眼就到 7:30am有人送飄浮早餐黎喇!
眼訓得黎好興奮


明明揀左 3 樣水果,我個份好似比漏左


好多野食!連 D 醬汁都一應俱全


每一樣野都係好食架!


實在非常佩服 D KOL可以化好晒妝狀態大勇咁打卡
岩岩起身塊面腫到一個點XDDDD
而個身就不嬲都肥腫難分,所以都係著番件袍意思意思打個卡就算


近機場成日都有飛機經過,我搭飛機黎個時仲好似見到呢間酒店添!
唔好以為飄浮早餐好爽,其實曬到 PK,最後打完卡我地搬左去埋邊食XDDD



食完把握時間玩多陣水就要 check out 喇 > <:


一個爸爸睇住個囡玩的概念


最後先出張泳裝相:p 

感謝水泡遮左最多肥肉的地方,山長水遠帶黎都值得!
雖然之後放氣又同佢地搏鬥左一輪XD

下篇介紹另一間位於市中心的都算新酒店,都係泳池房黎架!

Stay tuned



就這樣


沒有留言:

張貼留言