2019年12月19日 星期四

清邁布婚之旅 ❤ 【Away Chiang Mai Thapae Resort‎】純白素食酒店...*


Check out 第一間酒店之後轉去近市中心的 Away Chiang Mai Thapae Resort
本身想 Call Grab 但可能位置實在偏僻搵唔到車
最後搵酒店職員幫手,用酒店車送我地過去,都只係好似 250B 左右


左兜右兜終於到!


Away Chiang Mai Thapae Resort 離古城塔佩門好近
大概 5-10 分鐘就行到,所以位置都算方便




門口隔離就係泳池同餐廳


仲有個草地好似有瑜伽班可以比住客參加


對青蛙好敏感嘅我第一間酒店行出去 7-11 已經見到隻喺我腳前飛過馬路
呢間有一晚番酒店就係呢個位置見到...仲要 OK 大隻
點解個天要成日比我見到佢地? (驚)



Lobby 等 Check in
Welcome drink 係一杯藍色的碟豆花,加幾滴檸檬汁就變成紫色
雖然 Old news is so...不過都叫做有花小心思


清邁物價一般比曼谷低,酒店普遍都平 D
露台泳池房都只係 $650/晚 (連稅) 
泳池房得 5 間架咋!想 book 唔好諗咁耐

雖然冇第一間咁大,不過價格都爭一截有呢個質素都好 OK
落地玻璃令到間戶好光猛,唯一缺點係日頭冷氣唔太夠涼,好在佢仲有把吊扇可以開

我覺得張床仲闊過第一間酒店!


17年尾開業,但 D 柜邊都開始甩油,用料似乎一般,不過影響不大嘅


廁所都算大,感覺乾淨企理
花灑位唔鐘意係固定,一出水個下好凍


可以同你講絕對無後悔 Book 泳池房,
雖然泳池範圍唔大,但感覺好 Relex


好好彩比左尾房我地,就咁行出黎訓下曬下太陽都好方便



泳池係由深至淺 (1.2M-1.4M),好彩我地呢邊係淺 lucky!
仲有個按摩池 爽YY


$650/晚仲有早餐送,我地都早起食左 2-3 日
餐廳環境都唔錯,幾舒服




有勁多種類嘅包


沙律區
叫得素食酒店就真係無肉食嘅


有素火腿同腸仔,都幾似
熱葷每日係會有轉變


Cereal 同乳酪,泰國奶特別好飲,沖 Cereal 正


生果區
第一次食盧菇,原來幾好食架!
聽講蠍子都好鐘意食,會匿埋喺 D 莖幹位,請小心食用


勁鐘意飲呢度 D 果汁,有少見嘅石榴汁



每日第一餐就係素感覺好健康呀XDDD

呢個 Trip 酒店已經全部介紹晒!
下篇不如講下黎泰國必做嘅精油按摩,好唔好?



就這樣







沒有留言:

張貼留言