2019年12月26日 星期四

清邁布婚之旅 ❤ 無印風按摩店【Sense Massage and Spa】...*

每天去泰國都會 plan 好多按摩行程,但最終因為好多原因都會跟唔足
今次出發前 plan 左一星期要按 3 次,終於有一次係成功按晒 Yeah~~~~

今次揀按摩店主要想揀清邁限定,所以 Let's Relax 個類都唔會考慮


呢間 Sense Massage and Spa 都係爬文發現,一睇個環境就好鐘意
裝修設計以白色 x 木為主,比人感覺好舒服

Sense Massage and Spa 喺清邁有 2 間分店,分別係西門店同較新的東門店
而我地就揀比較近酒店的東門店


轉酒店前已經叫職員幫手 book 定下午去按
我仲要比錯左西門店電話,好在職員勁好幫我搞掂好

放低行李第一時間就先去探路,搵到大概位置就喺附近食個 lunch 先


見到做緊優惠,第 2 位半價呀!
不過只限 2 小時以上的 Spa package
我問左 2 小時精油按摩都包括 




價目表,大家可以放大睇睇


柜檯仲有 d special offer,價錢真心吸引,比曼谷平




好鐘意佢個裝修,好 Relax


相信呢個位置係做腳底按摩


Welcome drink


等緊入房都仲要玩 Toreba......


最後我地揀左 1 小時全身磨砂加 1 小時精油按摩
不過呢度精油按摩係無得揀味

第 2 位半價左之後每位約 HK280 /  2 小時 (全身磨砂 + 精油按摩)

第一次做全身磨砂,做完要沖涼先再做精油按摩
沖涼時間好似無計埋入去,所以都幾足時

按摩師好 nice,因為有邊腳有 d 痛,叫佢唔好按都會記得同特別小心
冷氣又會問凍唔凍
按摩都舒服,不過全身磨砂完我以為會勁滑,但好似同平時差不多XDD

如果再去我會揀番 2 小時精油按摩


按完出黎天都開始黑,準備行 Saturday Night Market 
個餅好好食,見到佢地有得賣,但唔想拎,最後夜市都有買左比家人做手信

呢個整體都好,本身想再按多一次但都夾唔到時間 (可惜)

【Sense Massage and Spa】


地址:
Somphet 191/2-3 ถ.มูลเมือง, Sri Poom Rd, Tambon Si Phum, เมือง, Chang Wat Chiang Mai 

營業時間:1 pm~10 pm 

電話:+66 90 320 2778



預告下篇繼續介紹另一間按摩店



就這樣

沒有留言:

張貼留言