2020年1月6日 星期一

清邁布婚之旅 ❤ 按摩同時做公益【Lila Thai Massage】...*

如果你 Google 清邁 按摩,Lila Thai Massage 一定係 3 甲之一
Lila Thai Massage 有另一個名叫「女子監獄按摩」
由清邁女子監獄前主任 Naowarat Thanasrisutharat 創辦,主要幫助前女囚重獲工作機會
每位技師均接受超過 180 小時的專業按摩培訓,所學課程獲得清邁公共衛生部門認可



Lila Thai Massage 在清邁市內已經有 6 間分店


第一次按係旅程尾 2 個日,行完商場同 Big C 之後見時間尚早
就衝去 Walk in,距離關門只有 1:30 小時,就揀 1:30 小時的精油按摩
時間緊迫,所有動作都要快鏡進行


在洗腳的時候快速選好精油,其實唔洗揀每次都是 Lemongrass



時候太快,回神過來已經在床上任人魚肉
我地一致覺得上一間比較好,但呢個價錢 CP 值都高
精油按摩 800B / 個半鐘 咋!200蚊真係好抵!



喺就黎訓著又未訓到之間就按完
出黎又係快鏡咁就出左門口,佢地真係好準時收工,快到我地連 Tips 都比唔到XD
咁衝忙都送左 2 個匙扣好搞笑


價目表比大家參考下



泰式按摩一小時先 300B, 約 80 蚊
不過我地只喜歡精油按摩


到臨走個日我地都唔放過想再按多一次
搵黎搵去想試個 D 唔係 Full booking 就未開
最後都係黎番 Lila Thai Massage 的懷抱,不過係另一間分店
行幾步就一間分店,勁方便



呢間再大 D 仲有獨立沖涼房
因為之後搭飛機唔想太笠,我要求按完要沖涼
呢個按摩師按得好好,仲會因應身體邊個位唔多妥去重點按,按到我個膊頭又爽又冤
臨走都比我遇到一個好按摩師真係幸運!

以為仲會有匙扣送點知呢間冇XD


按完先發現呢間 Time to Massage 正正就喺隔離
爬文有人介紹過,有機會再試試

預告下篇介紹打卡聖地文青市集!



就這樣

沒有留言:

張貼留言