2020年1月17日 星期五

清邁布婚之旅 ❤ Chamcha Market 打卡文青市集...*


清邁都幾多手作市集,不過好多都星期六日限定
取捨之下日間市集我地去左 Chamcha Market 同 Rustic Market 
2個市集都收 2pm,因為星期六轉酒店真係趕唔到,星期日要去晒 2 個都趕趕地

建議一日去一個就岩岩好,可以慢慢行


呢個市集同平時一大塊地有好多小檔唔同,佢係成條村咁大!
影左個手繪地圖比大家睇睇,不過係泰文XD
行到最入就係網紅餐廳 --- Meena Rice Based Cuisine



沿路好在有 D 藝術裝置 (?) 擋下猛烈的太陽攻擊


人車都係行呢條路,所以唔好掛住影相
兩邊都有唔同小店,有 D 我都分唔到究竟係民居定鋪頭XD





呢間超級靚!必影景點之一
不過冇入去睇,應該都係賣手作民族野


佈置靚到不得了!


呢度主要都係賣類似東東,手作人會好鐘意行
不過價錢都相對比較貴少少,唔可以同夜市相比


唔知係民居定鋪頭定餐廳


特式草屋,唔知賣咩XD


呢間都係賣手工藝品,巨型捕夢網好吸睛




不知不覺已經行到最入網紅餐廳 --- Meena Rice Based Cuisine


有得泊車好方便


最出名食五色米飯糰,不過我地唔太餓又好似好多人就冇食了


大到成個森林咁


呢度就係餐廳入口,時間關係冇入去食野


好多影相位




沿路都好多藝術裝置幾得意


呢間主要賣紮染,勁多款


睇中左呢件外套,但都要成百蚊,最後都冇買到
因為我係行 Rustic Market 先,發現有件長外套我買左 250B,但呢度貴左一倍!
所以我地都無乜點買野


坐係上面好似好舒服咁


懷舊車一架!


又係賣個 D 野的小店


近門口左手邊有個小型市集仔


用大樹遮陽,呢個位置唔算好熱





好似好舒服,但無標價


呢架校巴係食 Pizza 的,好得意





行到攰攰地買杯野飲


因為天氣炎熱唔太想飲 Coffee


最後叫左杯檸檬梳打,少甜,只係 $10
一邊飲野一邊聽出面位歌手唱歌好 Chill~~~~~





買左老公最愛,每次都必定係點朱古力香蕉


其實唔知佢寫乜,直接叫 papaya salad 


泰國好似真係隨便一間都咁好食


臨走老公睇中左手工糕點,又係勁平,唔知賺乜,件牛油蛋糕 $2.5 咋!


牛油蛋糕好香好好食
我揀的 Brownie 都好好食呀!早知買多 D 啦!

如果再黎清邁都會想再行 Chamcha Market,但會預早 D 時間同埋試埋 Meena

預告下篇介紹另一個文青市集 --- Rustic Market  !



就這樣

沒有留言:

張貼留言