2020年3月5日 星期四

清邁布婚之旅 ❤ Rustic Market 比預期失望的文青市集...*


Rustic Market 係第一個行的日間市集,但估唔到 1 個鐘就行完
之後仲拿拿林 call 車去埋收 2:00p.m. 的 Chamcha Market 

未睇可以睇睇 ↓


因為晏左出門口,11:30am 先到 (收 1:00p.m.),又想去埋 Chamcha Market 
所以都行得比較急,不過 D 野黎黎去去都係好似差唔多咁,同埋都幾多人
而且 D 檔有少少亂,完全規劃唔到點樣可以好整齊咁行晒

不過係大樹下擺檔都幾 Chill ~~~~ 雖然天氣都幾熱!






都係手作野佔大多數,手作野就肯定唔會好平


又點少得紮染?!
定價係清邁黎講都算中高架喇!對比香港就緊係冇得比啦!


見到幾次呢款拼布袋覺得好靚,但要 750b 又有 D 唔捨得
而家係後悔嘅XDDDD



類似的民族衫周日夜市都有仲好平添!
其實好多都冇標價,又唔想下下問,所以都係睇多


有小食區,不過岩岩食完早餐唔係咁想食野!



買完野食可以去呢度慢慢食


除左樹蔭下仲有部分係室內檔,呢 D 就冇咁熱同空曠好多


木製品好可愛



都唔貴,但唔實用所以我無買XD (我是山羊座)


紅髮娃娃我都有一隻!




好搞笑無啦啦又有菜賣
星期六同一個場係 Hobby Market,主要以有機蔬菜、農產品販售為主



同特式小屋拍照留念一下


行完買左 2 件哈哈笑 TEE 同呢件棉麻長外套 250b 都諗左陣先買XDD


有幾架車仔檔


因為冇咩野買,決定轉場,臨走都係都食少少野當到此一遊LOL
我地揀左呢檔食碗麵


完全唔知寫乜,有好心食客幫我地點,拍謝拍謝


個碗好得意係中式萬壽無疆圖案,個粉正常味道,平平地可以一試


如果再有機會我可能會再黎,不過就一定會預早少少可以慢慢行食下野會好好多

【周日限定】 Rustic Market 
開放時間:7:00a.m. - 1:00p.m.
地址:Chang Phueak, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50300

預告下篇介紹清邁必去的周六夜市 --- Chiang mai Saturday Night Market!



就這樣

沒有留言:

張貼留言