2020年4月29日 星期三

// Sudio // 母親節獻禮 ❤ Ett 降噪功能藍牙耳機系列...*

疫情之下一年一度母親節就到
同家人有共識當日都盡量避免外食,好在一早訂好蛋糕慶祝!

因為疫情關係除左番工之外,其餘時間留在家中
襟電話、煲劇、打機、睇 Netflix、跟 Youtuber 煮野食 etc.
應該都係唔少人寫照

但成家人都在家抗疫的時候
想有一個寧靜私人空間你需要可能係一個有自動降噪功能的藍牙耳機
不如...今年考慮送番個比媽咪丫!



等我介紹一下 Sudio 新品 Ett 主動降噪藍牙耳機 (HK$1299)

具主動降噪功能 (ANC),可快速適應環境需求,自動減少背景音的影響。  
在通話時轉為語音清晰模式,讓通話時仍可聽見外界聲響以及自己的語音聲,還原最自然最真實通話環境。



一共有 4 個顏色
極愛粉紅色的我,今次對呢隻綠色一見鐘情
覺得呢隻綠真係超特別,令我諗起一舊好精緻的玉璽



最後都係揀左綠色,實物都好靚好靚
呢個色男女都可以用到添!


好貼心附上 7 對唔同 Size 後備耳塞 
仲有 Type C 充電線一條


除左主動式降噪 (ANC) 特點外,仲有以下資料比大家參考:

* 支援無線充電 

* 單次充飽可使用 6 小時,總播放時間 30 小時 

* ANC 模式下,單次充飽可使用 4 小時,總播放時間 20 小時 

* IPX5 防水係數 

* 支援藍牙雙模 

* 單隻耳機僅重  5 克


對上我都緊用緊 Sudio 藍牙耳機
Ett 用左一排果然好多野都進步左好多
搞到而家只係想用佢咋XD


佢一拎個耳機出黎已經自動快速連線,極方便!



之前用過有 D 耳機待機太耐會自動關機
有時做野冇聽到歌 / 收音機,轉頭再開部電話勁大聲先發現原來斷左
呢個情況係 D 好靜的環境都幾尷尬
但 Ett 唔會自動斷線的


清楚顯示左右
想關機只要放番入盒就得

操作簡單,真係岩晒媽咪用呀!



而且佢電容量都好夠
我番工開始開到收工番埋屋企都仲有電可用!



入耳式耳機好岩我耳形,帶得好穩陣又舒服



而家仲有母親節限定,只要買耳機就送 2020 設計 Tote Bag、迷你收納方包、包裝禮袋 

Tote Bag 仲有暗隔,揹帶又有設計感,幾靚呀!


迷你收納方包除左放到 Ett 外,仲有位可以放少少野,配色又靚!唔錯唔錯



因為疫情都只可以在家做運動,帶住一邊煲劇 / 打機一邊踩單車都唔會阻屋企人



等我講埋通話模式,一個字「清」
 之前係街聽電話用藍牙耳機,我老公一定會話:咩話?你講咩?聽唔到呀!  
次次都要轉番電話模式 (煩)

但用 Ett 係會自動減少背景音,我聽得清楚之餘對方都話好清晰  
終於唔洗買完餸一抽二袋突然收到電話仲要騰空隻手拎住電話講喇 T.T



多謝你睇到最後,送上讀者優惠折扣代碼 (全館商品85折):CatHui15

全球免運、一年保固、購買日起 14 天內無條件退貨

未買母親節好好把握機會喔!




就這樣


沒有留言:

張貼留言