2020年6月25日 星期四

市面上太多精華液推薦? 人生必需感受的 Pitera 神奇威力!


姊妹聚會期間,好多時大家都會討論有咩護膚品推薦,完整嘅護膚程序都需要唔少時間,經常趕時間又想偷懶嘅我,就成日Skip左好多個環節,但無論點懶都好,我覺得最唔可以缺少既就一定係精華液 (Essence),各款精華液針對改善唔同嘅肌膚問題,我屬於毛孔比較大嘅混合性肌膚,可以令到肌膚狀態相對穩定,長期用落又最深得我心嘅精華液推薦就一定係 SK-II 神仙水!

精華液推薦

相信大家就算無用過 SK-II 神仙水,都對呢個名唔陌生,但對於成份同功效可能就一知半解,我都聽過好多人以為神仙水只係一支化妝水 (Toner),但作為一個長期嘅忠實用家,我都想趁呢個機會同大家分享我推薦嘅精華液。


首先,SK-II 神仙水之所以有別於市面上大部分嘅精華液,最特別就係佢嘅獨家成份  Pitera 真係可以令到肌膚加強保濕,仲可以維持皮膚健康穩定,同時改善整體膚色及膚質,我用過市面上大部分嘅精華液,確實無一支有咁全面嘅護膚效果,所以我大力推薦呢支精華液!

相信價錢應該係大家最大嘅 concern,但因為佢獨一無二精華成份,再比較埋其他牌子,令我覺得係值得購買,而且一支平均都可以用到 3 個月,試過就知有幾好用架喇!

精華液推薦

神仙水呢支有超過 90% Pitera 成分,通過自然發酵,再從中提煉出萃取液,天然嘅 Pitera 成份加速肌膚嘅自然新陳代謝,所以肌膚自然就有晶瑩剔透的效果。

好多時都聽人講神仙水個味唔太好聞,其實就係 Pitera 獨特天然氣味,呢個反而係我欣賞佢嘅地方,同埋會推薦呢支精華液嘅原因。因為 SK-II 堅持唔添加任何物料,先可以令 Pitera 發揮到最佳嘅效果。

踏入夏天本人油脂分泌開始旺盛,毛孔粗大愈來愈明顯,其實用神仙水都可以改善以上問題,就等我同大家分享一下我的使用神仙水日常啦!

精華液推薦

每日洗面 Toner 後配合化妝棉輕拍臉部及頸部約 1 分鐘,再翻轉另一面,重複拍勻臉及頸部 1 分鐘,直至完全吸收為止,可以令後繼護膚品有加乘效果,更加容易吸收。

精華液推薦

唔想面頸兩截色,記得好好照顧埋頸部喇!

精華液推薦

用完神仙水,肌膚水分明顯上升。

精華液推薦

用後皮膚白淨又水潤,之後就可以快手搽埋餘下護膚品就完成日常護膚步驟啦,真係超方便!

精華液推薦

除咗早晚使用,仲可以用神仙水濕敷急救皮膚,極力推薦濕敷 5 分鐘神仙水大法,禁下電腦 / 電話時間好快就過。

精華液推薦

可按需要重點或者全面濕敷神仙水

精華液推薦

濕敷完塊面飲飽水之餘,仲做到緊緻提亮效果,同時改善到泛紅問題。

證明神仙水唔止擁有保濕精華嘅保濕效果,而且仲係一支全效護膚精華,可以全面改善膚質㗎!

最後講多個懶人護膚方法,將神仙水直接溝面霜用,就做到加強保濕效果。


點解精華液推薦會揀「SK-II 神仙水」?你而家明啦! ()






就這樣



沒有留言:

張貼留言