2020年7月1日 星期三

// 囍 // DIY ❤ 哈哈笑車花篇...*

一直積存在草稿的一篇,有時間就出埋,雖然已婚就黎 3 年LOL
緣份之下得到一對哈哈笑結婚公仔就決定好整個婚禮主題





個人認為車頭公仔都幾重要,當日影相會有感上添花的感覺
呢架白色 BB 已經賣左,慶幸我堅持大日子用佢做主花車
一來慳左租車錢,但最重要都係呢架車有感情,有佢陪住我地結婚
婚照有佢出現係一個好好回憶 (我是念舊的山羊啊~~~)



因為 DIY 上癮所以改造左少少新娘頭飾
我買左 3 個皇冠髮飾,有好多色都係覺得銀色最靚


唔知大家覺得邊個靚,我最後揀左中間,記得用針線縫實,因為夾好易甩

之前佢個手花太細粒,我又加左紮類似繡球花比佢拎住,同樣要用針線縫實
個背脊加左個大蝴蝶結,本身想買粉紅色但無,唯有用紫色,我地用左好多索帶綁好


整好對公仔就整埋車門花
一開始就買左堆粉紅色蝴蝶結頭夾同哈哈笑紮頭髮橡筋
先用風筒吹熱蝴蝶結背後個夾 D 膠再移走個夾仔
之後綁上哈哈笑

總覺得有點單調,同伴娘諗左一陣......


諗起屋企有卷紫色紗布,用黎托一托底,即刻仙氣出左黎XDDD
因為要襯番個大蝴蝶所以又買多幾隻紫色
主花車用紫色,另外 3 架用粉紅色,安全 D 整多 4 個做 Spare



要綁所以要加絲帶


完成品就係咁! 好鐘意!


成套就係咁喇! 
自己 DIY 永遠都係最滿足嘅


係咪有感上添花的感覺呢? 


到左酒店仲有特別叫伴郎拆番對公仔出黎放接待處做裝飾,好靚呀真係:)

終於打完呢篇拖左好耐的花車篇






就這樣

沒有留言:

張貼留言