2020年9月8日 星期二

// Marc Mirren // 沒耳洞女生來看! 珍珠唔一定老土嘅!

成日覺得人地帶耳環好靚,但我怕痛無穿耳窿只可以帶耳夾款

不過市面上耳夾款選擇比較少,同埋試過好多帶耐左都幾痛,放鬆少少唔痛但又好易甩,唔知有無朋友都係咁,總之搞搞下都冇心機成日帶 =,.=


最近認識左一個來自瑞典嘅首飾品牌 【Marc Mirren】

將低調精緻嘅北歐設計帶至亞洲,並優先於亞洲地區推出一系列全新 2020 Summer 產品

我就喺新品入面揀左一款釀有珍珠的耳夾同大家介紹

櫈登!就係佢「極光耳夾」(HK$119.00)




珍珠配上不鏽鋼 18K 鍍金



尺寸:10 x 9.8 x 5.2 cm 小巧簡約不浮誇但又令人眼前一亮



而且重點佢唔會帶到耳仔痛! (十分重要)


以前帶珍珠人地會覺得媽媽級去飲先帶架啫!

其實而家好多新款都好適合輕熟女 / 剛出來社會工作的新鮮人配襯


就好似我咁配牛仔衫完全唔突兀,仲幾好睇添!


呢款極光耳夾係屬於 Pärlan 系列,展現了珍珠的永恆與典雅。Marc Mirren 將珍珠的光澤與魅力巧妙融入設計當中,呈獻兩套低調迷人的臻品。無論任何場合配戴都永不過時。

唔止耳夾仲有好多唔同以珍珠為元素的飾物,有幾款我都覺得好靚



如果真係好抗拒珍珠,Marc Mirren 仲有好多唔同元素,好似閃閃鋯石、鏈接設計等


款式不能盡錄,大家有興趣最好上官網慢慢睇

仲有個好消息!大部份國家及地區都可以提供免運費及30日免費退換,當中包括香港、澳門、馬來西亞、新加坡,疫情關係大家可能未必可以成日見面,當一份小禮物送到對方手上都幾 Sweet :)

而家仲做緊買二送一折扣活動

如果用埋我呢個讀者優惠仲有 85 折【cathui15】(可同時與折扣活動使用)



Website: https://marcmirren.com/hk/

* 產品由品牌提供



就這樣

沒有留言:

張貼留言